Кофе шопоор үйлчлүүлэгчдийн зан төлөвийн судалгаа-2024
Судалгаа, зөвлөх үйлчилгээний Эс Ай Си Эй ХХК-ийн судалгааны баг нь Монгол Улсын “Кофе шопоор үйлчлүүлэгчдийн зан төлөвийн судалгаа”-г 2 дахь удаагаа гүйцэтгэлээ. Энэхүү судалгаагаар бүх төрлөөр орж ирж буй кофены импортын мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийхийн сацуу улсын хэмжээнд амьдарч буй иргэдийн кофены хэрэглээ болон кофе шопоор үйлчлүүлэх зан төлөвийг судалж, үр дүнг боловсруулсан.
Судалгааны мэдээлэл
- Ангилал:Монгол улсын эдийн засаг, Гадаад худалдаа
- Хамрах хүрээ:Монгол Улсад оршин суугаа, 18-аас дээш насны 648 иргэн.
- Нийтлэгдсэн он:2024
- Хуудасны тоо:31
- Түлхүүр үг:инстант кофе американо латте кофе зан төлөв
- Үзсэн:209
Судалгааны агуулга
Монгол Улсын кофены салбарын өнөөгийн нөхцөл байдал, Монголчуудын кофе шопоор үйлчлүүлэх зан төлөвийг судлах, 2022 онд гүйцэтгэсэн судалгааны зарим үр дүнтэй харьцуулалт хийхэд энэхүү судалгааны үндсэн зорилго оршино.
Үндсэн зорилгын хүрээнд дараах зорилтуудыг дэвшүүллээ. Үүнд:
Үндсэн зорилгын хүрээнд дараах зорилтуудыг дэвшүүллээ. Үүнд:
- Кофены гадаад, дотоод зах зээлийн судалгаа,
- Монголчуудын шингэн хүнсний хэрэглээ,
- Кофе шопоор үйлчлүүлэгчдийн зан төлөв, зан төлөвийн өөрчлөлт.
СУДАЛГААНЫ АРГА ЗҮЙ
1.1. Зорилго, зорилт,
1.2. Хамрах хүрээ,
1.3. Судалгааны арга, түүврийн хэмжээ,
1.4. Бүтээгдэхүүний ангиллын тайлбар
2. КОФЕНЫ ЗАХ ЗЭЭЛИЙН ТОЙМ
2.1. Гадаад зах зээлийн тойм
2.2. Дотоод зах зээлийн тойм
3. КОФЕ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ЗАН ТӨЛӨВ
3.1. Судалгаанд оролцогчдын шинж
3.2. Кофе хэрэглэдэг эсэх,
3.3. Кофе хэрэглэдэг шалтгаан
3.4. Кофегоо ихэвчлэн уудаг газар
3.5. Кофеноос амтлахыг хүсдэг амт
3.6. Голчлон хэрэглэдэг кофены төрөл
3.6.1. Инстант кофе хэрэглэгчдийн сонгодог брэнд, шалтгаан
Инстант кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтаа хийдэг газар, давтамж
Инстант кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтдаа зарцуулдаг мөнгөн дүн
3.6.2. Чанадаг кофе хэрэглэгчдийн сонгодог брэнд, шалтгаан
Чанадаг кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтаа хийдэг газар, давтамж
Чанадаг кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтдаа зарцуулдаг мөнгөн дүн
3.6.3. Дрип/под кофе хэрэглэгчдийн сонгодог брэнд, шалтгаан, худалдан авалтаа
хийдэг газар, давтамж
Дрип/под кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтдаа зарцуулдаг мөнгөн дүн
3.7. Кофены зах зээлийн таамаглал, тооцоо
4. КОФЕ ШОПООР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ЗАН ТӨЛӨВ
4.1. Кофе шопоор үйлчлүүлдэг эсэх
4.2. Кофе шопоор үйлчлүүлдэг шалтгаан
4.3. Кофе шопоор үйлчлүүлдэг давтамж
4.4. Кофе шопоор үйлчлүүлэхдээ хамгийн их худалдан авдаг уух зүйлс
4.5. Үйлчлүүлдэг кофе шоп,
4.6. Кофе шопоор үйлчлүүлэхдээ зарцуулж буй мөнгөн дүн
5. КОФЕНЫ ИМПОРТЫН СУДАЛГАА
5.1 Кофены импортын ерөнхий мэдээлэл
5.2. Кофены төрөл ангилал, импортын мөнгөн дүн, тоо хэмжээ
5.3. Чанадаг кофены импортын ерөнхий мэдээлэл
5.3.1. Үрлэн кофены импортын мэдээлэл
Үрлэн кофены төрөл, ангилал: Түүхий кофены импортын мэдээлэл
Үрлэн кофены төрөл, ангилал: Хуурсан кофены импортын мэдээлэл
5.3.2. Нунтаг кофены импортын мэдээлэл
5.3.3. Капсул/под кофены импортын мэдээлэл
5.3.4. Дрип болон дүрдэг кофены импортын мэдээлэл
5.4. Инстант кофены импортын ерөнхий мэдээлэл
5.4.1. Инстант кофены төрөл ангилал: Найруулдаг кофены импортын мэдээлэл
5.4.2. Инстант кофены төрөл ангилал: Шингэн кофены импортын мэдээлэл
6. ДҮГНЭЛТ
1.1. Зорилго, зорилт,
1.2. Хамрах хүрээ,
1.3. Судалгааны арга, түүврийн хэмжээ,
1.4. Бүтээгдэхүүний ангиллын тайлбар
2. КОФЕНЫ ЗАХ ЗЭЭЛИЙН ТОЙМ
2.1. Гадаад зах зээлийн тойм
2.2. Дотоод зах зээлийн тойм
3. КОФЕ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ЗАН ТӨЛӨВ
3.1. Судалгаанд оролцогчдын шинж
3.2. Кофе хэрэглэдэг эсэх,
3.3. Кофе хэрэглэдэг шалтгаан
3.4. Кофегоо ихэвчлэн уудаг газар
3.5. Кофеноос амтлахыг хүсдэг амт
3.6. Голчлон хэрэглэдэг кофены төрөл
3.6.1. Инстант кофе хэрэглэгчдийн сонгодог брэнд, шалтгаан
Инстант кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтаа хийдэг газар, давтамж
Инстант кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтдаа зарцуулдаг мөнгөн дүн
3.6.2. Чанадаг кофе хэрэглэгчдийн сонгодог брэнд, шалтгаан
Чанадаг кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтаа хийдэг газар, давтамж
Чанадаг кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтдаа зарцуулдаг мөнгөн дүн
3.6.3. Дрип/под кофе хэрэглэгчдийн сонгодог брэнд, шалтгаан, худалдан авалтаа
хийдэг газар, давтамж
Дрип/под кофе хэрэглэгчдийн худалдан авалтдаа зарцуулдаг мөнгөн дүн
3.7. Кофены зах зээлийн таамаглал, тооцоо
4. КОФЕ ШОПООР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ЗАН ТӨЛӨВ
4.1. Кофе шопоор үйлчлүүлдэг эсэх
4.2. Кофе шопоор үйлчлүүлдэг шалтгаан
4.3. Кофе шопоор үйлчлүүлдэг давтамж
4.4. Кофе шопоор үйлчлүүлэхдээ хамгийн их худалдан авдаг уух зүйлс
4.5. Үйлчлүүлдэг кофе шоп,
4.6. Кофе шопоор үйлчлүүлэхдээ зарцуулж буй мөнгөн дүн
5. КОФЕНЫ ИМПОРТЫН СУДАЛГАА
5.1 Кофены импортын ерөнхий мэдээлэл
5.2. Кофены төрөл ангилал, импортын мөнгөн дүн, тоо хэмжээ
5.3. Чанадаг кофены импортын ерөнхий мэдээлэл
5.3.1. Үрлэн кофены импортын мэдээлэл
Үрлэн кофены төрөл, ангилал: Түүхий кофены импортын мэдээлэл
Үрлэн кофены төрөл, ангилал: Хуурсан кофены импортын мэдээлэл
5.3.2. Нунтаг кофены импортын мэдээлэл
5.3.3. Капсул/под кофены импортын мэдээлэл
5.3.4. Дрип болон дүрдэг кофены импортын мэдээлэл
5.4. Инстант кофены импортын ерөнхий мэдээлэл
5.4.1. Инстант кофены төрөл ангилал: Найруулдаг кофены импортын мэдээлэл
5.4.2. Инстант кофены төрөл ангилал: Шингэн кофены импортын мэдээлэл
6. ДҮГНЭЛТ
Судалгааны файлууд